biar die tahu


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum

pade aku 
biar die salah sangke 
biar die salah anggap 
biar die salah menduga 
biar die tahu yang burok burok 
sebelom beharap yang baek baek


if die ikhlas die sedia terime kekurangan yang ade
dari hanye mengharap yang baek dan sempurne 
ape gune menghabiskan mase menunjukkan kebaikan 
bile die x bole terime kelemahan dan kekurangan 

biar die taw 
aku x pandai itu 
aku x pandai ini 
biar die taw 
aku x dapat penuhi taste die yang tinggi melangit tuh 
itu mungkin

biar die taw biar die paham
supaye die x rase tetipu 
supaye die x menyesal kelak 
dari die melihat kesempurnaan aku yang konon maha baek
i'm glad to be me even it's hard to be me  >_o

2 comments:

  1. kkurangan kamu adlh kelebihan beliau..kkurangan beliau adlh kelebihan kamu...make, psgn tuh kn sling melengkapkan...(eceh..falsafah jiwang plak patik nih) :p

    ReplyDelete
  2. insyaallah. hehe. amboii kak mira skunk. da pndai bekate kate an. hihihi

    ReplyDelete