rendu mereka di Mekah

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum


arini suda 21 november 2011 
tiap hari hitung dekat kelender cap keluaran FELDA 
semakin hari semakin hampir 
tapi hati rase bapak lame gile kot
tinggal 19 hari lagik 
yabedabedu !!!
ko taw aku rase macam mane sekarang


dari mule beliau pergi
jari da sebok mengire
xsabonye nk tunggu 10 disember 2011
hati anak macam aku
macam nih mungkin
orang laen sebok kire tarikh kawen tarikh tunang 
aku sebok kire mak abah aku balek haji
gile xcited kot

siyes 
aku x penah rase pepisahan macam nih
mungkin kau penah 
bile orang tanye aku pasal mak abah aku
tetibe ko taw aku rase macam mane
sebak dalam dade xtaw aku nak cakap 
air mate jangan cakap lah
tunggu nak jatoh and tinggal kesat dengan tisu 30 sen 
tu pon if ade tisu time tuh
kalo x wat muke line clear macam selalu
bende bende macam nih gile sensitip


lagik lagik bile time coll
time nih jangan cakap la
series sedey gile kot
lagik sket nak meraung mungkin
alahai hati 
kenape lembik sangat bagai
bab macam nih 
aku memang lemah 
mak abah kite rendu la : (

No comments:

Post a Comment