paling aku sayang ! ♥ MAK

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum

oke arini sedey
ya ALLAH sedey gile meleleh air mate
da la dalam opis depan belakang tepi ade orang pulak
oke malu tahan dari bunyi sedu sedu
oke penat tarik napas
hembos selow selow macam nak beryoga
lari masok toilet bukak air kuat kuat


jiwe rase sebak jantong dupdapdupdap
air mate laju mengalir
tangan laju laju kesat air mate buang hingus


mak sehat la macam selalu mak
tekejut kite macam ni
kite x nak mak sakit sakit
kalo kite yang sakit x ape
kite takot la macam ni kite x nak macam ni

mak ! mak kene kuat taw
kuat lawan penyakit tu
semua doa mak cepat semboh sehat macam selalu
nanti bole shopping sesame lagik mak !
rendu nak macam tu lagik


tengah sakit sakit pon still lagik pikir pasal kite
sempat lagik pesan " " jangan lupe beli barang yang mak x beli lagik kemeja nak kaler pink " "
kite sedey taw kite teharu
sayang mak ! 

ya ALLAH selamatkan kuatkan die
dan ditabahkan hatinye ya ALLAH
kurniakan lah die kesihatan yang baek
hope semuanye bejalan dengan baek
hope doc dapat buat betol betol nanti AMIN
sekarang ni macam macam rase
ya ALLAH takotnye
selamatkan lah die
AMIN
risaunye kat mak !

2 comments:

  1. kite sayang cik su jugak la..moga cepat sembuh ye cik su..mcm tak caye bile tau cik su tak sehat..sob..sob..=(

    ReplyDelete
  2. 2 la tekejut sgt bile dpt taw. sedey ah :(

    ReplyDelete