Happy Birthday Abdul Hafiy Putra 1 year

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM


Alhamdulillah dua tahon bonde tunggu awak Abdul
Alhamdulillah Tuhan bagi rezeki ini pade bonde dan dedi
10.30 pagi bermulela operasi
dokter dan acik acik misi mule berdiri keliling aku
inilah ditunggu tunggu aku
eksaited gitu petame kali
makenye push push la aku sendirian di situ
zikir tak pernah henti dalam hati
malangnye aku x pandai nak meneran
ALLAHUAKHBAR
misi dah inform awal awal
suami x bole masuk labour room kalau aku x bole bersalin normal
dokter buat pilihan untuk vacum
x mengapelah aku redha
asalkan anak aku selamat
10.59 pagi Abdul keluar dari rahim bonde dengan berat 3.12kg
ALHAMDULILLAH
maafkan bonde
kepale Abdul terluke mungkin akibat vacum
maafkan bonde
bonde x pandai nak meneran
sedey bonde tengok Abdul dengan berselirat wayar
time ni pernafasan Abdul ade masalah sedikit
bonde tahu Abdul kuat


bonde dan Abdul darah O kite serupe
dan mungkin darah O jugak demam kuning Abdul x turun turun
risaunye bonde
3 bulan Abdul berulang alik sepital
Alhamdulillah Abdul xde ape ape
membesar bagai juara


1 jun 2016 genap Abdul setahon
bonde sentiase doakan yang baik baik untuk kehidupan Abdul
x mengapelah Tuhan beri zuriat lambat atau cepat
InsyaAllah ade hikmahnye 
sesungguhnye ALLAH sebaik baik perancang 
terima kasih TUHAN atas nikmat yang kau berikan




No comments:

Post a Comment